Elif-meva biz 2 gün önce çıktık karantinadan. Emzirdiğim için verdikleri ilacı kullanmadım. Vitamin destekleri aldım, Parol kullandım. İştah kapanıyor ama bu hastalıkta en önemlisi beslenme, yemediğin an halsizlik basıyor ve ağrıların başlıyor. Ne olursa olsun beslenmeni aksatma. İnşallah kolayca atlatırsınız, geçmiş olsun.