Prensannesii1 kızım Aralık doğumlu. Geçen sene kış baya soğuk geçti ve evimiz çok soğuk oluyordu. Ona rağmen gece yatarken asla çorap giydirmedim ben. Ayaklı pijama falan da giydirmedim baya çıplak bıraktım ayaklarını. Üzerine hafif bir battaniye örttüm o kadar. Hasta falan da olmadı. Nasıl alışırsa öyle gidiyor.