azizinannesi el ayak burun damarları en ince damarlar soğuk olması üşür hasta olur anlamına gelmez asla ben 40da çıkarttım burada okudum ardından dr evet dedi çıkartmamı söyledi motor becerileri için gerekli yok yüzünü çizer diyorlar evet çiziyor ama ağlamıyor bu onun gelişimi için gerekli çizecek edecek öğrenecek siz tırnaklarını düzenli kesin bu arada ayak tırnaklarını ilk altı ay kesmemekte fayda varmış batık olabilirmiş zaten kırılıyor çoğu zaman . Hasta olmaz korkmayın ve nasıl alışırsa öyle gider komşumun kızı hep kat kat giydirmiş tabi oda prematüre diye çok korkmuş o zamanlar şimdi 1.5 yaşında devamlı hasta rüzgar esse etkileniyor çocuk . Biz 2 ay 18 günlüğüz geceleri çorabı da çıkartmaya başladım çok mutlu oluyor çıkartınca ve rahatlıyor Emin’im