endegerlimoglumm kendinizi kötü hissetmeyin bundan sonra dikkat edersiniz, ben 2farklı doktora gidiyordum başlarda ikisi de aynı şeyi söylemişti.. Sonuç olarak şimdi çok minicik birkaç aya siz de daha hakim olursunuz bebeğin her şeyine, sağlıkla büyütün💐