azizinannesi 20-30 günlükten sonra çıkartın geç bile kalmışsınız. zaten bebekler elleri ve ayaklarından üşümezler tam tersine elleri ve ayakları klima görevi görür, eger cok sıkı giydirip ellerini de kapatıyorsanız elleeinden ve ayaklarından terler. ayrıca hareketsiz olduklarından ve damarları henüz cok ince olduğundan ısınmıyor. Ellerini tanıması için açın ellerini. gelişimi için de eller cok önemli..kendini çizmesin diye düzenli kesip törpüleyebilirsiniz