Aysegenc Alptuna bizde 6 kasim dogumluyuz.Gunduz uylusu en fazla 30 dakika bile degil ama aksam 9 9.30 arasi yatiyor gece 2 kere uyanıyor. Insallah gunduzde uykular duzene girer.
dfn43b Aysegenc 9.30 uyuyan bebeğiniz sabah kaçta uyanıyor bebeğimi kaçta uyitursam uyutayim sabah 7 de uyaniyor
gmze_00 Alptuna aynı şeyleri yaşıyoruz kader arkadaşım 🤭 gazını çıkarırken nasıl ağlıyor 😔mama yemiyor aç duruyor neden böyle oluyor artık akıl fikir erdiremiyorum 😢 çarşamba doktor kontrolüne götüreceğim bakalım ne diyecek
MiniKaya Alptuna en kısa zamanda geçer inşallah hem böyle ağlayarak uyanması hemde saat başı uyanmak çok yıpratıyor beni 🤦🏻♀️
arabeskanne Alptuna bizde 11 kasım da doğduk Gece emziriyorum ağlıyor. Gündüz 2 kere anca uyuyor o da 20 dk anca delirmiş durumdayım diş desem diş de yok gibi anlamadim
karsiyakalianne Alptuna yaaa benimki 20 kasim, surekli miz miz modunda. Gunduz uykulari yok denecek kadar az, uykuya dalmasi cok zor. Surekli destekli uyuyor.
Simos 13 kasım doğumluyuz bizdede gündüz hiç uyku yok mız mız sürekli kucak boyun fıtığı olmaktan korkuyorum.
dfn43b Alptuna bebeğim 5 kasim doğumlu bu ara huysuz emmek uymak istemiyor bir de aksam 8-9 oldumu başlıyor zırlamaya anlamsizca
Elifhakan12 Alptuna 24 kasım doğumluyuz 4 gecedir sürekli saat başı kalkıyoruz. Arada ağlayarak uyanıyor, uykularımız çok düzenliydi 4 gündür ne gece nede gündüz uykumuz kaldı.. Sürekli kucakta, mızmız haldeyiz..