Ah daha 8 günlük annesi, çenesi kuvvetlenecek lüp lüp çekecek inşallah. Benim sütüm 10 güne ancak indi, sizin ne güzel geliyormuş. Ben biberonla mama veriyordum, meme reddi yapar dediler, mama verdiğim için kolaycı anne oldum neler neler :) ama şükür 10 günden sonra sütüm geldi ve 1 aydan sonra mamayı tamamen kestim. Hiçte meme reddi olmadı. İlk önce acıkınca memeyi vermeyi deneyin. Belki yanlış yerleştiriyorsunuzdur. Bana hastanede hemşire öğretmişti. İlk zaman tutamıyorlar çünkü. Göğüs ucuzunu yandan çekin ve damağına değdirerek verin.