Nazeyy silikon uç değiştirip, deneyin bence. Benim kızım az emiyor ama önce emzirip sonra sütümü sağıp o sütü kaşıkla veriyorum. Sizin cok kücük müş şırınga ile verebilirsiniz biz yoğun bakımda minik bebeklere şiringa İle veriyorduk. Hemşireyim belki, bu tavsiye işinize yarar. Eve hiç biberon almadım,ben.bir de emzirme destek sistemi var kısa adı #eds instagramda araştırın İlk cocuğmda o sayede memeye tutundu bebeğim. Meme reddini silikon uç değiştirerek yenmiştik daha 20 günlük falandı. Sonra yine redd oldu 3.ayda o zamanda silikon uç kullandım, geçti. Yani kısacası biberon verirseniz akış farkından dolayı biberonu bırakmaz daha cok, yenisiniz. Bence @annesutudoktoru na danışın. En olmadı emzirme danışmanıjdan destek alın. Bir önerim de temas derneği diye bir dernek var onlar Ücretsiz destek sağlıyorlar Google den yazın siteye üye olun karşınıza çıkacak. Emzirme danışmanlarına ulaşabiliyorsunuz