Nazeyy Bakın siz benden iyi durumdasınız ben sütüm gelmedi diye çok üzülmüştüm. Mamayı da kimse kullanma diyip duruyordu. E bu çocuk aç mı kalsın ?. Herkes her konuda konuşur, siz iç güdülerinize güvenin. Kendinizi strese sokarsanız sütünüz ve bebeğiniz etkilenir. Bebekler anne de ne varsa direkt alıyor.