Matmazellll şansıma oğlumu kontrollere hastalandığında falan devlet hastanesine götürdüm hep hiç kötü doktor gelmemişti baya ilgililerdi şans işte. Ama dediğiniz gibi olsa bende sinirlenirdim. Bu onların görevi tamam akşama kadar kaç tane insan geliyor yoruluyorlar ama bunu bilerek bu mesleği seçiyorlar sonuçta. Bi açıklama yapmak çok mu zor. Ben hamileyken başıma gelmişti sadece kan kusmuştum panik olduk acile gittik doktora kan kustum deyince bunun için mi geldin deyip karnıma inanın 3 saniye bile bakmadı tuttu çekti resmen iyi çocuk kalk dedi. Karnımı silmek için Peçete bile vermemişti. Çay keyfi yapıyordu onu böldüm diye sanırım keyifsizlendi beyefendi. Ah o zaman ses çıkarmadığıma pişmanım aynı şeyi tekrar yaşasam ortalığı ayağa kaldırırım.