Acil hekimi pratisyen uzmanlık alanı yok.çocuk hastalıkları konusunda kitabi bilgiye sahipler.
Polikliniğe yönlendirmesi normal sadece bilgilendirme yapılmamış bu da hoş olmamış. Çocuklarımız konusunda hassasız hepimiz. Canlarımız.
fakat hala bazıları şiddeti hak ediyor minvalinde konuşanlar kesinlikle sağlam bir dayağa ihtiyacı var. Zira hiç bir çalışan işini layıkıyla yapmıyor diye şiddet göremez! E onlarda bize desin siz anneliği yapamıyorsunuz çocuğu hastalandırmıssınız dayağı hak ediyor bazı anneler diye. Biraz empati yapın beğenmiyorsanız tekrar gitmeyin gerekli mercilere bildirin bu kadar. Dahası kimsenin haddi değil. Keza onlar da bir anne babanın evladı. dayağı hak ediyor diyen anne sen nasıl bir evlat yetiştireceksin bu zihniyetle hadi bakalım.