Matmazellll haklısınız iyi yapmışsınız. Benimde oğlum 2 hafta önce hastaydı bende randevu alıp devlet hastanesine götürdüm. Sadece oğlumun sırtını dinledi ve kan tahlili istedi troidine baktırdı o da yüksek çıktı endokrin bölümüne randevu alın daha kötü olursa acile götürün dedi. Ne ilaç verdi ne başka bişeye bakmadı bile. Bende ertesi gün hemen özeldeki doktoruna götürdüm sağolsun güzelce ilgilendi boğazı iltihap olmuş yemek bile yiyemez böyle dedi ilaçlarını verdi. Ayrıca hastayken tsh değerine felan da bakılmıyormuş. İlaçlarımı kullandık 5 günde iyileşti. iyileşince tekrar doktoruna götürdüm kandan baktılar değerleri normaldi. Ben o zaman o doktora tepki verememiştim çünkü oğlum çok ağladı bide 26 aylık tutamadım. Siz tepkinizi göstermekle iyi yapmışsınız ama anladı mı o da var 🥴