Annekizz bizde aynıyız 2 ay 5 günlük olduk asla yere bırakamıyorum. Kucağımda uyuyor. Yere bırakır bırakmaz hemen gözlerini açıyor ve ağlamaya başlıyor. Eğer evde kangurun varsa yada sling onu kullan ben işlerimi öyle yapıyorum. İki bedende tek kişi olduk resmen..😓