mom073
Ben 2 gündür koltukları ve halıyı sildim örtüleri yıkadım . Cam sildim perdeleri yıkadım.
Bugün nevresimleri yorgan ve battaniyeleri sırayla yikamaya başladım.
Yarın eşim evde oğlumla ilgilenirken mutfağa gireceğim dolap buzdolabı beyaz eşyalar vs detaylı temizlik yapacağım .
Nisan sonu gibi de artık dolap içlerini düzenlerim yazlıkları çıkarırim .
Bir de ben her büyük temizlik öncesi evde kullanmadığım ne varsa giymedigim ne varsa mutlaka ayiririm . Evi çok rahatlatıyor bence .
Genelde hep bu sıralama ile yapıyorum temizligimi . Önce büyük parçaları aradan çıkarıyorum süpürme silme zaten her gün yaptığım için enerjimi büyük esyalarin temizliği için ayırıyorum.