mom073 Ben temizligimi genel olarak her gune bir ya da iki oda olarak yapiyorum. Bir odaya giriyirm cam, duvar,kapi,perde,nevresim her seyi yapiyorum sonra kapisini kapatip cikiyorum. Diger odalari da ayni bu sekilde yapiyirm. En son mutfagi yaparim daha sonra banyo wc yaparim. Diger turlu evin tum perdelerini bir anda yikamak, tum camlari silmek bana karisik geliyr kafam karisiyor tavsiye ederim :)) bu sekidle her yeri detayli bir sekilde temizlemis olursunuz.