Atalaysmom ayy aynı ben.. Yani eski ben. Ben de öyle diyordum. Ve dualarım kabul olduuuu. Çok şükür ama şimdi de sağlıkla kilo vermek istiyorum. Diyetisyona spora herşeye gitmiş biri olarak yazıyorum. Yani çok kilolu değilim ama gerisi gelir diye korkuyorum. Şu an kalktım pasta yiyorum. Normalde düşünmeden hepsini yer yatardım çünkü gram kilomu etkilemiyordu. Ama şu an bu yediğim dilimin hesabını kim verecek.. 😂😂😂