birboncukannesiiii Minikcasper01 ebe de zeytinyağı ve karbonatı macun yap sür demişti. ben yapmadım. Geçer yavaş yavaş diye. Geçiyo
Aslihan1621 Minikcasper01 banyodan 2-3 saat önceden sür yıkandıktan sonra da saçlarını tara sert bebek tarağıyla göreceksin bitecek inşaallah
Minikcasper01 Bursa97 bizim yıkanamadı doğduğundan beri doğru düzgün o yüzden kaldı bu zamana kadar. Geçecek inş
Minikcasper01 Gamzeeeeee şampuanla alakalı olduğunu sanmıyorum. Bebeğimi yıkayamadık doğru düzgün hastane süreci çok oldu yıkanamadı öyle aşırı kalmadı ama var biraz daha.
Gamzeeeeee Minikcasper01 biz yaz bebeğiyiz hergün yıkanmasına rağmen oldu o yüzden şampuanla alakalı olabilir diye dedim
Minikcasper01 Epruu şampuandan değil bizimki yıkayamadık doğduğundan beri adam akıllı. Hastane süreçleri çok oldu falan kaldı hep şimdi ama azaldı tabi tamamen geçmedi buradaki yöntemleride denicem bakalım hangisi işe yarar.
Alya112 Alyakusu zeytinyağı önerilmiyor asidik olduğu İçin Hindistan cevizi yağı kullanın Banyodan bir saat önce sürün yumuşayınca Konak tarağı ile tarayın. Mustelanın antikonak şampuanı da tavsiye etmişti doktorumuz kullandık geçti 4-5 banyoda
Alyakusu Alya112 baştan beri mustela kullanıyoruz ama hala daha geçmedi en son dalin bebek yağı sürdüm beklettim o çok iyi geldi zeytinyağını da ısıtıp soğutup asitini çıkartarak kullanmıştım
Ozbek42 Minikcasper01 bebek yağı denedim bugün baya döküldü banyodan önce sürdğm masaj ysptım taradım o şekildebiraz geçti gibi. Zeytinyağı bende de işe yaramadı..