Minikcasper01
canım zeytinyağı asidik olduğu İçin bebeğin cildine zarar veriyormuş o yüzden de geçirmiyormuş. Biz bebekyağı sürdük, çok yumuşak uçlu diş fırçasıyla taradık, beklettik sonra yıkadık yıkarken yine taradık. Bir haftada 2 kez yaptık ki ilkinde nerdeyse hepsi bitti, 2. De de çok az kalanlar vardı, onlar da bitti.