Minikcasper01 zeytinyyağı hiçbir işe yaramıyor. Aksine kafa derisinin ph değerini bozduğu içn zararlıymış. Ben 2 hafta kullandım ikizlerime zerre etkisi olmadı. Sonra burda biri bebe yağı sür dedi, öyle geçirdim. 4 sefer kullandım sonrasında zerre konak falan kalmadı. Banyodan 15 dk önce bebe yağını sürdüm, 10 dk sonra da ince uçlu bebek tarağıyla geriye doğru taradım. Konaklar kalktı hep. Sonrasında yıkadım. 4.seferden sonra ikisinde de tamamen bitti