Svgtrs aynen öyle canım yaa. Biberon parası kadar ucuna veriyoruz. Şimdi avent in instagram hesabına baktım da herkes aynı şeyden şikayetçi. Fiyatlar yüksek, stok yok diye. Pandemiden dolayı az eleman çalışıyormuş, ondan dolayı stoklarda sorun yaşanıyormuş. Ama bize ne ki bundan.