Yasemila ikizlerinannesi2985 bende 3. Atımda değiştirdim ama avent gittikçe maddiyatlı olmaya başladı biberon olsun biberon ucu olsun. Tomme timme var bi bakın benim kızım diğerlerini kabul etmedi ama bunu kabul etti hem çok güzel hem daha hesplı
ikizlerinannesi2985 Yasemila onu herkesten duydum. 4 numarası da böyle yüksek fiyatlı olursa tommee tippee alacagım
AytenMina ikizlerinannesi2985 bende degıstırılmesi gerektigini bilmiyordum cocugum biberonla içerken bogulna yasıyordu. Sebebi az grldigi için birikme oluyırmus bi anda da agzına gelince boguluyormus. Oradaki kız hem biberona baktı bi de bebegimin ayını sordu agzının degısmesi gerektigini söyledi 3 numara almıstık o zaman ne kadara aldıgımızı bilmiyorum. Ama 7. Ayımıza girdigimizde 4 numaraya gectik onun 2 tanesini 45 tl ye aldım eczaneden
ikizlerinannesi2985 AytenMina ya 3-4 ay öncesine kadar öyleydi fiyatlar. Suanda uçtu gitti. 142 tl ye aldım dün. Korkunç yüksek!
ikizlerinannesi2985 1ipekgibi- şimdilik aldım uç ama hala böyle pahalı olursa tekrar uç almak yerine biberonu değiştireceğim
Hld61 ikizlerinannesi2985 canım benim kızım düzeltilmiş 5 aylık be 4.ayda 2 numaralı uç aldım iki delikli ve gayet güzel . İkili satılıyor zaten ben tommee tippee kullanıyorum 2 numara almalısın sende 3 numara 6 aydan sonra kullanılıyor çünkü .Gerçekten biberon ucu biberondan daha pahalı yaaa😱 birde senin ikizler Allah yardımcınız olsun
ikizlerinannesi2985 Hld61 sagol canım. Tommee de belki öyledir ama aventte şu şekilde +2m 1 aylıktan sonrası, +3m 3 aylık sonrası, +4m 6 ay sonrası canım. Şuan zaten 2 numarayı kullanıyorlar
Tugcesilam ikizlerinannesi2985 dogrudur cnm şimdilik bi şikayetşm yok iciyor 4 numara ucte var bende belki direk ona geceriz