Merhaba anneler. İkizlerim düzeltmiş 3 ay 21 günlük oldular. Taburcu olduklarından beri aventin +1m 2 numara biberon ucunu kullanıyordum. Bugün araştırırken öğrendim 3 aydan sonra 3 numaraya geçmem gerektiğini. İnternetten baktım uçlara, en uygun 145 tl buldum. Biberon fiyatı kadar! Sizler değiştirdiniz mi uçlarınızı, değiştirdiyseniz ne zaman değiştirdiniz?