Doğduğundan beri sağlık ocağına sadece aşı için gittik . Onun haricinde her ay doktora götürüyoruz. Sağlık ocağında boy kilo baş çevresi ölçüyorlar hastanedekiyle apayrı sonuç veriyor. Bı kere bebek az kilo almış bı sorun olmasın dediler. Hastanede doktorumuz muayene etti hiç bir sorun çıkmadı hatta kilosu gayet iyi demişti. Bebek hemşiremiz her ay doktora gidiyorsa hiç biseyden korkma demişti . 1 yaşına kadar her ay götürmeyi düşünüyorum 😇