Nasip Nur003 6 aylıgız her ay gittik gidiyoruz da ayrıca kilo kontrolü kafa çapı kontrolü şart bıngıldak kontrolü hepsi önemli şeyler bilmek şazm gelişimi için
CatBoy Nur003 1 yaşına kadar götürdüm her ay çocuk doktorumuza. Aşılar için sağlık ocağına gidiyoruz sadece
Yaseminakkoyunk1 Nur003 ben 2 ayda bir gittim canım doktor da öyle çağırdı bence bu dönemde pek gerek yok bir sıkıntı olmadığı sürece götürmemeye çalış
ikizbabymom Minikkusuumm ben pre doğum yaptığım için 1 yıl her ay götürdüm normalde nasıl oluyo bilmiyorum ama pandemide götürmek çok mantıklı gelmiyo bi sıkıntısı yoksa sağlık ocağının ölçümleri doktor ölçümlerinden farklı çıktı hep bizde