Arassbusss ayrintili bir sekilde bebege bakiliyor kulak iclerine kadar, notlar aliniyor.Yemesine icmesine kadar doktor yonlendiriyor.Dosyasi var ay ay takibi yapiliyor.Saglik ocaklari cok bastan savma bakiyor benm kizimi 8 cm uzun soylemisler cocuk doktoru boylesine uzun bir cocuk bu ayda olamaz tabi ki demisti:)Ozel muayaneye gittigimiz icin sayili hasta aliniyor.Bence ay takibi icin doktora gidilmeli