Bebek-annesi Köy Öğretmeniyim. Bize de sıra geldi. Çok düşündüm, araştırdım. Danıştığım doktorların önerisi ile aşımı oldum. Oğlum 5 aylık. İkinci dozu dün oldum. Kolumun ağrısı dışında bi yan etki olmadı çok şükür. İnşallah oğluşuma da bi şey olmaz. Rabbim hepimizin evladını korusun