KereMini1 bence hiçbiri biraz araştırırsanız gelecekteki zararları görürsünüz bunyeden bünyeye göre değişiyor zararları kimisi aşıdan sonra tepki veriyor değişik yan etkileri oluyor herkezde bazısında gözle görülür bişey olmuyor aşıdan sonra ama zamana yayılınca zararları ortaya çıkacak bence.
Hepsini geçip şöyle düşünüyorum biontech aşısı nin üreticilerine haber kanalları soruyor asi oldunuzmu olmayı dusunuyormusunuz olmadık şirket izin vermiyor şimdilik olmayı düşünmüyoruz diyor üreticisinin kullanmadığı aşıyı ben niye vücuduma zerk ettiriyim
aşının yan etkileriyle ilgili sorumlulukları kabul etmedi şirket neden?
Daha dün çin bilim adamları konuşma yaptı üretilen aşıların mutasyon geçirmiş virüse karşı etkisi olmuyacak diye tekrardan geliştirilmesi gerek diye!!!