Aynı sıkıntı bizdede var dı anne karnında belli oldu doğduğunda sürekli takip ettirdik inişli çıkışlı geliyordu genişleme sonucu nefrolojiyi önerdiler voiding istediler cekilrdik mesaneden böbreğe giden yolda kaçaklik olduğu ortaya çıktı iki taraflı enfeksiyon kapmaması gerekiyor dediler antibiyotiğe başlandı böbrek zarar görmüşmü diye böbrek sistigrafisi istediler damardan bi ilaç veriyorlar 2 saat bekletiliyor daha sonra filmi cekiyorlar 15 dk falan sonucumuz iyi cıkmıştı zarar vermemişti böbrekleri ilaca devam 3 ayda bi kontrole gelin dediler