esALPdas benimde doktorum fonksiyon kaybı olmadıysa katatere ihtiyaç bu açıklıkta gerek duyulmaz dedi zaten keşke hiç bunlara gerek kalmasa çişli bez sayısını en ufak huysuzluğunu kafama takar oldum pimpirikli biride değilim oysaki ama evlat olunca konu işte değişiyor herşey. Ama biraz ağır geçirince enfeksiyonu korktuk doktorumla ister istemez fonksiyon kaybı olmasından. sizin bu yazdıklarınız içimi çok rahatlattı benim gerçekten 🙏🏻