Kızlar bebeğimin 2 aylıkken kalça ultrasonunda sol böbrekte 2 mm lik bir genişlik vardı 6. Ayda takip dediler. Geçtiğimiz haftalarda kızım idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ve çok ateşli geçirdi. Neyse bugün doktora götürdüm 6 ayı yeni bittiğinde de böbrek ultrasonu çektirdim ve genişlik 8 mm ye ilerlemiş. Doktor normalde çok üst seviyelerde genişlikler oluyor çok ileride değil ama yükselmiş olması kapanmaması bir garip dedi ve enfeksiyonu ateşli geçirdiyse bir çocuk nefrolojisine görünmem gerektiğini söyledi. Bu bölümde öyle her hastanede olmuyormuş. Başakşehire açılan yeni şehir hastanesinde varmış bende genel muayene randevusu aldım pazartesiye oradan nefrolojiye sevk istiycem. İşin kötü yanı sintigrafi çektirmem gerektiğini söyledi doktor enfeksiyonun böbreğe bir hasar verip vermediğini anlamak böbrek fonksiyonlarını yerine getirebiliyormu görmek adına. Ve ihtiyaca göre de düzenli antibiyotik tedavisi yada katater ameliyatı gerekebilir dedi. Tabi bunlar varsayım ama doktor enfeksiyonun böbrekte genişlemeyi arttırdığından ve hasar bırakmış olmasından korkuyor. Bebeğim enfeksiyon için antibiyotik kullanmasına rağmen enfeksiyonu hala devam ediyormuş çünkü. Bu tarz bir durum yaşayan bu süreçler hakkında bilgi sahibi olan var mı?