elif_07 uyudu diye beşiğe koydum diyorsunuz ya. Emzirdip gaz aldıktan sonra mı yapıyordunuz.. Ben şuan atak haftasındayız emzirirken uyumak istiyor yada kucakta. Gaz için alırsam basıyır yaygarayı. Uyudu diye yatırıyorum gözler kan çanağı açıyor böcük böcük bakıyor. Emzirirken de memeyi çekip gerinip duruyor.. Sütte geliyor anlamamaya başladım.. İp