QueenBeee bizimde öyleydi hergün aynı saatte 7-8 gibi banyo yaptırdım emzirdim uyuttum zamanla rutin hale geldiği için artık uyumaya alıştı şu an 5 aylık 4. Ayda biraz uyku gerilemesi yaşadık ama yine çok şükür uyku durumu gayet iyi he bir de hemen hemen hergün dışarı çıkarttım dışarı çıkamıyorsak balkonda hava aldık