QueenBeee Mirosunannesi en son kocama teslim ettim ben uyumuşum yeni uyandım kızım da uyuyor uyutmuş belli ki
Ipekoz Oysul ali ünyazıcı iyi geceler çayı. Bebeğim gece hiç ağlamadı sadece emmek için uyandı emzirdim uyudu tavsiye ederim 👍🏼
QueenBeee Ygmryldrm ya sanki böyle kabarmışgibi duruyor diş yerleri damakları sert gibi çünkü bazen memeyle oynadığı zaman damağıyla tutuyor
Oysul Ipekoz çok teşekkür ederim. Bu çay sanırım. Bir de kaç kez, ne zaman kullandınız? https://ty.gl/wzimrbsu
Ipekoz Oysul link açılmıyor ama bir tane var zaten muhtemelen doğrusunu bulmuşsunuzdur ben e bebekten aldım 20 liraydı sanırım. Uyumadan bir saat önce bir kupa içtim, sonra oğlumu emzirdim sallama çay zaten bir tane atın için 😊
Oysul Ipekoz ben de trendyolda buldum 29 tl. E bebekten bakarım olmazsa. Içeriği zararlı değil zaten denemekte fayda var. Tekrar teşekkürler 🥰
elif_07 KubosM ben sinirimi kendimi tokatlayarak yastıkları ısırarak atabiliyodum 😂ana iki gün önce kuzum yine bozuldu üç gün boyunca geceleri derin uykuya dalamadı sürekli sallamayı kestiğimde uyanıyordu. Allahtan sadece 3 gün sürdü.
KubosM elif_07 Ahahah hayran kaldım sinirinizi çıkarma yöntemlerinize 😂 ama o anda insan napacağını sapıtıyor 😂 çok şükür 3 gün sürmüş zaten bundan sonra böyle olmaz inşallah 🌸
DurununAnnesi12 QueenBeee beyaz gürültüyü ya da fön makinası sesi aç uyur benim kızı böyle uyutuyorum
Busragultekin Hayalims bizim içmemizde sıkıntı olur mu peki ben oğluma vermiyorum da kendim içiyorum bi bardak
Ipekoz Busragultekin benimki 20 günlük ben içiyorum bir zararı yok çünkü doğal içindeki her şey🤷🏻♀️ zaten biz içiyoruz bebek içmiyor ya bence bi problem olmaz. Çok rahatlıyor ama çocuk yaa şişiyordu ağlamaktan
Hayris QueenBeee bu uyku düzeni için 6 ayı bi beklemelisiniz ha uyuyormu bebek uykuyu sevmiyorsa zaten uyumuyor bide atak dönemleri var ondan hiç bahsetmeyim 😂
QueenBeee Hayris Allahtan seviyor uyumayı bazen güzel uyuyor bazende böyle huysuzluk yapıyor inşallah o atak dönemlerinde de böyle olmazzz 😂😂
8gunes-yildizi QueenBeee bende post açacaktım.. Aynı durumdayım 67 günlük bebeğim benim de.. Hem ben ağlayacapım hem o ağlıyor.. Biri bişey dese yapsak ve bebeklerimiz rahatça uyusa.. Benim uyusa bile en fazla 45 dk.. Sonrasi hep ağlama..