Nil_defne benim bebeğim de 34 haftalık doğdu bendeki şekerden dolayı kuvezde kaldı 1 hafta sarılık da atlattı 3 3 buçuk saatte açılabilir ben hep 3 saatte emzirdim. Kan şeker depoları 10. Gün dolmuş oluyor. bende gebelik şekeri vardı bebeğim de gözetim altındaydi kuvezde bana bu şekilde bilgi verildi. Artık kan şekeri dusmeyecegini 10. Gün depoları tamamlanmış olduğunu söylediler Allah’a şükür bir sıkıntı olmadı gündüz 3 saatte besliyordm kendi uyaniyordu ama gece 3-4 saatte bir emziriyordum 1. Aydan sonra hiç uyandırma dedi doktorumuz ben uyandırmadim kendi acıkınca uyaniyordu 5 saat kesintisiz uyuyordu 3. Aydan sonra 9 da uyuyp hiç uyanmadan sabah 6-7 de uyanır hala da öyle.