merhaba uyumasına izin vermeyin bu konuda biraz yumusak olmamak gerekiyor bu süreci atlatanan kadar, ilk hafta ben de yaşadım sürekli uyuyor ve uyanmiyordu, komple soyun bezini değiştirin, topuklarına hafif hafif sıkın, omuzlarını sıkın mutlaka uyandırıp anne sütü vermeye çalışın, eğer etmiyorsa sahip verin benim 10-15cc çıkıyor onu bekletmeden hemen veriyordum, kan şekerinin düşmesine izin vermeyin, oda sıcaklığı 22dereceyi geçmemeli demisti doktor sıcaktan bunalıp uyuyor olabilir demisti, lütfen oda sıcaklığına da dikkat edin, ertesi gün hareketleri duzelmisti benimde içim çok rahatlamisti sizde bunları uygulayabilirsiniz sonrasinda burdan yazarsanız haber almış oluruz bizde ☺