Nil_defne sevgili anne dinimizde yenidoğan bebeğimizin kırkı çıkması adına birşey yok . Bebeğimizin diye bildiğimiz kırkı çıkmak bizim adımıza geçiyor ayette. Hatta böyle inanca sahip olmak mekruh deniliyor . Bebeğin dinimizde otuzuyla kırkının arasında hiçbir fark yokmuş . Öncelikle ögrendıgım bir bilgiyi sizinle de paylaşmak istedim . Uyku içinde bebeğiniz daha çok küçük hala daha anne karnında sandıgı için kendini çok uyuyor . Ebe hanımın verdıgı yöntemler bana şunlardı ; bebeğini emzirmeden önce kesinlikle sıcakta çok sarıp sarmala üzerini aç ya da üzerinden bişeyler çıkar ki sıcaklığı azalsın bu da uyanmasına yardımcı oldu . Omuzlarından masaj yapar gibi sık yumuşakça en sevilmedik en rahatsız oldukları yer burasıymış ben çok faydasını gördüm bu yüzden gözünü daha rahat açabiliyordu böyle böyle o uykular düzene giricek hiç canını sıkma ben 1 ay bu yüzden sarılık çektim baştan dikkat edemediğimiz için Allah yardımcımız olsun inşallah hepimizin