Bulut54 microferi bayıla bayıla içiyo sonra bestiron deniyim dedim aldım içmek istemedi bilaç kez kandırarak içirdim ama attı hep tadına baktım kötü gerçekten portakal tadı var deniyor ama çok tuhaf Bi tadı var, Bikaç kere içirdim sonra microfere geçtim tekrar