FirdevsNeva Maternalmom-_- Evet lekeleri öyle zor çıkıyor olabildiğince ağzının içine damlatıyorum ve kenardan çıkanları ıslak mendille siliyorum sorun olmuyor öyle damlatacakken ıslak mendil al
catwalk Bende ocean almak istiyorum fakat yeni içeriklerde sodyum benzoat olduğu söyleniyor elinde olanlar bakabilir mi acaba?bir de bestiron dişte leke yapıyor mu yardımcı olursanız sevinirim.
MAmother @Serifeinc4 4 5 damla şeklinde başladım. Sonra saymadım açıkçası öyle bi kaç damla arttırarak verdim
Annebal Bulut54 tesekkur ederim doktorumuz sayesinde bu fikrimin yanlış olduğunu öğrendim. Görevlerinde hakkına girmek istemem. Ocean demir değerlerimizi yükseltmedi bestirondada durum bahsettiğim gibi
Buse60 Busragokceberra ben bestiron kullanıyorumm canım gayet memnunum kabızlık falan yapmıyor en iyisi o paraben falan içermiyor
Bulut54 @Annebal kullanırken önce kaşığa damlatıyorum ,sonra bebeğe veriyorum. Kaşıkla verdiğim için bazen dudak üstüne bulaşıyor. Biraz kızarıyor bulaştığı yerler. Normal mi
Annebal Bulut54 yoo ondan bir sey olmaz ben tüple cekip veriyorum sizde onu deneseniz daha iyi olur aslinda