Busragokceberra Mucizemsin21 Evet 14 gün sonra kan vereceğiz kan değerlerine bakılacak o zaman size daha net bilgi verebilirim.
Mucizemsin21 Busragokceberra çok sevinirim canım bize bugün vegaferon verdiler sağlık ocağından ama içeriği iyi değil diye okudum sidefer bestiron ocean arasında kaldım
Busragokceberra Mucizemsin21 Bende öyle ama bestironu seçtim kabizda olmadı gaz sıkıntısı da ben onu öneririm sonuclara göre de yazarım devam edersiniz
Mucizemsin21 Busragokceberra tamam canım bide dışını atarsan sevinirim sonuçlarınızı aldıktan sonra şimdiden ALLAH razı olsun 🥰
annesininaslanii Busragokceberra merhaba alakasız ama 17 aylık oğlumda kansızlık çıktı bu bahsettikleriniz kan için mi ?
annesininaslanii Busragokceberra hiçbirini kullanmadım ben daha postunuzun yorumlarına bakıyordum hangisi iyi almak için
Busragokceberra annesininaslanii Ben bestiron kullanıyorum 14 gün sonra kan verip değerlerine bakılacak değerleri iyi çıkarsa bestiron cok iyidir.Ama bestiron ne kabız yaptı ne de gaz sancısı o yönden memnunum
Busragokceberra annesininaslanii Eczaneden internette hep sahte özellikle Trendyol hiçbir ilacı kremi şampuanı almayın
Rabialmila Busragokceberra güvenilir saticidan alırsan bir şey olmaz.canim.ben şimdiye kadar tüm ilaç vs araştırarak aldım sahte çıkmadi