HamzaSiracveBen Busragokceberra evet kuzum yaklaşık bir bucuk sene kullandım 20 ci ayımızda kan işacını bıraktık
Busragokceberra Bgmbgmbgm Ben şimdilik bestiron aldım ama sideferi de deniyecegim inşallah bu sıkıntı çıkarmaz
Astalavistaaa SİDEFER kesinlikle. 1 yaşına kadar kullanıma devam dedi daha sonrasına bakarız demişti.
Nik_mik_yok Busragokceberra ocean kullandım 4.aydan itibaren .11.ayda tahlil yaptırdım feritin çok düşük cıktı. Kullanımı çok kolay ama bize yaramadi