@Busragokceberra doktor tavsiyesiyle 5 aydır sidefer kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım sadece içirirken cildine temas ettiğinde kızarıklık oluşuyor doktora sordum bebek cildinin hassas oluşundan kaynaklı dedi ben içerik itibariyle en temiz olanı sidefer diye düşünüyorum