Bgmbgmbgm Busragokceberra sidefere başladık. Kızımın İçmesinde filan sıkıntı yaşamadım. Kabızlık gibi bir problem de yaşamadık. İçeriği de temiz
Busragokceberra Bgmbgmbgm Ben şimdilik bestiron aldım ama sideferi de deniyecegim inşallah bu sıkıntı çıkarmaz
Melek0601 Busragokceberra bende almadan baya araştırdım yorumlara bakarak birde Instagram da helal raporu diye bir sayfa var orayada baktım en güzeli ocean microferdi
Melek0601 Busragokceberra d vitamininde puf başlık vardı onu kullanıyorum fıs fıs şeklinde vermesi daha kolay oluyor hadi fıs fıs yapalım diyorum koşup geliyor😊
3children1mom Busragokceberra Demir ve d vitamini olarak ocean kullanıyorum kabızlık, kakada renk değişikliği, gaz, ya da dişte leke bırakmıyor tavsiye ederim canım ☺️
3children1mom Busragokceberra Şuan 5 aylık 27 günlük olduk burdan ocean annelerine bisey sormak istiyorum d vitaminini 400 iu kullanıyorum ne zaman 600 e geçeriz ya da bunun bi üstüne 🤔👋
Busragokceberra 3children1mom D vitamini bir fıs mı yapıyorsun.diger sorun için bende burda bekliyeyim
3children1mom Busragokceberra Hmm ben çok araştırdım valla en iyisi bu olduğuna inandığım için aldım birde helal sertifikalı ve ödüllü zeytinyağı var içinde d vitaminin kan ilacındanda cok memnunum☺️
3children1mom Busragokceberra Evet cnm 1 fis 3 damla ta tekamül ediyor kan damlası da kilosu mesela 7 ise 7 damla şeklinde
Busragokceberra @Cheddar canım bestiron aldım nasıl vereceğim ml var birde verince geri çıkarıyor mu yani iyi mi yutar mı
Cheddar Busragokceberra bize doktor kilosuna oranla ver demişti canım. 6 aylıkken 8 damla ile başladık 1 yaşına kadar 8 damla devam etti. Önce bi dene portakallı tadı. Benim kız çok sevmişti yalana yalana içiyodu🤭