HamzaSiracveBen Busragokceberra oceanı vermedim öyle fazla da kullanmadık zaten bestiron da gerek yoktu diye direk ona geçtik öyle hatırlıyorum sanki iyi oldugunuda gorunce devam ettik
Meryemce53 Busragokceberra bestiron kullanıyorum tadı pek iyi sayılmaz ama kusma veya kabız yapmadı memnunum 😊
Ozgdfn cydcvk bizede sidefer verdi doktorumuz ama şuan idrar yolu enfeksiyonu olduğu için kullanamıyorum. Ne kadar kullanılıyor acaba bu ilac
cydcvk Ozgdfn kilosuna göre canım. 6 kiloysa 6 damla. 7 kiloysa 7 damla. Ben mama kaşığına damlatıyorum direkt şişesinden. Çünkü Damlalığı bi acaip
1Dost Busragokceberra sideferde şeker katkısı var diye bıraktım fermix kullandık bu sefer de dişlerini boyadı 20 aylık oldu hala siyah leke var
Melek0601 Busragokceberra ben ocean kullandım içeriği yönünden en temizi diye,kliktag diye bir program var oradan içeriklere bakabilirsiniz,bestiron dis boyuyor diyenler olmuştu o yüzden ocean microfer aldik.