3children1mom Busragokceberra Evet cnm 1 fis 3 damla ta tekamül ediyor kan damlası da kilosu mesela 7 ise 7 damla şeklinde
3children1mom Busragokceberra Ayy sorma ben de kendimi bulamıyorum 😂😂 Benim büyük kızın canlı dersi ödevi oluyor okula götür getir zor birde iki küçük var komşularım Allah razı olsun yardımcı oluyor da onları da yanımda götürmüyorum ☺️
defnesmomm Busragokceberra Sidefer kullandık, diğerleri konusunda bilgim yok açıkçası. Sidefer güzeldi, kabızlık filan yaşamazsınız. Değerlere de yansıyor düzenli kullandığınız zaman
MAmother @3children1mom sanırım 8 9 ayda geçiyorlar diye biliyorum, benim oğlum 6.5 aylık hala 400 kullanıyorum.
Cheddar Busragokceberra bize doktor kilosuna oranla ver demişti canım. 6 aylıkken 8 damla ile başladık 1 yaşına kadar 8 damla devam etti. Önce bi dene portakallı tadı. Benim kız çok sevmişti yalana yalana içiyodu🤭
Busragokceberra Cheddar içinde böyle cekiyorsun şırıngaya çeker gibi numara yazıyor galiba damla demek o sayılar galiba
mirayyy20-20 Busragokceberra ocean kabız yaptı bıraktik bir şey kullanmadım tahlil verdik pztsi ogrenicez inşallah değerler iyi cikar