Aybars2020 bende mecburum diye biberon vermiştim ama ona alışınca ne yaptıysam olmuyordu kaşık biberonda falan ağlıyordu ağlamasına dayanamayıp tekrar biberona dönüyordum Dilruba hanımın tavsiyelerine uydum bizde kaşık biberon olmayınca alıştırma bardağı önermişti onu denedik onunla içince biberonu unuttu tekrar emmeye başladı ama kendisi herkese alıştırma bardağı olmaz demişti bizimde tam 2.5 ay sürdü bu süreç çok zor gerçekten inşallah atlatırsınız inşallah 🙏🏻🙏🏻