Aybars2020 bizde 4 aylıkken meme reddi olmuştu ne yaptıysam emmiyordu bende hem sütü sağıp hem mamaya başlamak zorunda kalmıştım ve bunları biberonla içirmiştim ve sonuç bebeğim biberona alıştı eğer emmesini istiyorsanız öncelikle biberonu bırakacaksınız kaşık biberon deneyin şırınga ya da normal kaşıkla içirin ama kesinlikle biberon kullanmayın İnstagramda Dilruba Demirezer var emzirme danışmanı ona yazın mutlaka dönüyor ve çok yardımcı oluyor biz onun sayesinde atlattık bu durumu