Aybars2020 4. Ay atagi muhtemelen. Bizimde 15 gun falan meme reddi oldu. Sadece uyandığı zaman emiyordu. Uykulu anlarini kolluyordum. Hic mama vermedim biberona alismasin diye. Sinavim vardi sinav bitti emmeye basladi. Cok sasirdim hatta. Zorlamadim istemedigi zaman. Cok acikinca emiyordu bi sekilde. Bide bu zamanlarda etrafa bakmayi cok seviyorlar. Bide hizli cekiyorlar bazen 5 dk bile yetiyordur. Emzirmekten vazgecmeyin ve moralinizi bozmayin. Insallah duzelir