ballitursu Mom091 aaaa evet bunu bende söyledim eşime 😀😅bana mı garip geldi acaba çekim diye 😜tek değilmişim
MiracAlpinveUmutunAnnesi Mom091 Ya bende izledim de o nagihanın annesi neden öyle davranıyo serkan mı neydi o adamın annesi neden o koca adamın tırnaklarını kesiyo 😏
Sadekahvem Mom091 offf😑 en heyacanli anda zoom yapılıyor kahkaha atıyorum. Diziye kendimi veremedim. 🤣
Mom091 Sadekahvem çok komikti onlar ya. Şaşı oldu gözlerim. Bir de iki üç kere zoomluyor bir tane yetmiyormuş gibi😁😁
Mom091 EsraMira bende çok merak uyandırdı nedense. Mesela masumlar apartmanını çok seven var ama hiç hoşuma gitmedi benim. Demek sizde bunu beğenmediniz. Beğenmeyende çok varmış zaten😊
Domdom Mom091 senaryo oyuncular harika ben beğendim ama çok amatörce 😁daha yeni ablası zamanla düzelicekler Hülya Avşar’ın filterinden sonra şu dizi de zoom titi oldu ya süper😅 Allah hint filmlerin şerrinden korusun bizi çok amin 🤧
Mom091 Domdom gözümün önünden hep hint dizileri geçti izlerken zaten😁 umarım ciddiye alırlar yorumları da keserler şu zoom işini. Ayol yeni bölüm fragmanında bile zoomlar var😁😁
Pepito Mom091 ben de izlemek istiyorum ama cukurovadan firsat bulamadim daha bastan acip izliycem biraz ilerlesin. Cok kotuyse izlemiyim ama ya korktum simdi yorumlari gorunce gozumde flash tv dizileri canlandi😀
Mom091 Pepito hayır oyuncular harika. Hep bilindik oyuncular zaten. Senaryoda güzel bence. Fakat sürekli zoom yapılmış. O çok sinir bozucu😁
ugursuzsafiye Mom091 ay onlar zoomladikca hem sinirlerim bozuldu hemde gulesim geldi gozlerim yoruldu ay o neydi oyle😂😂😂😂😂🙅🏻♀️
EsraMira Mom091 Ben masumlar apartmanınıda oturup baştan sona izleyemiyorum.Bir yerden sonra o kasvet üstüme çöküyor, sıkılıyorum.😂Birde zaten zoom olayı berbattı daha da içim sıkıldı bitiremedim bile diziyi 🤭
Mom091 EsraMira bende ilk bölümü bitirememiştim bile. Bunu bitirdim o yüzden ikinci bölümü de izleyeceğim bakalım. Şu zoomlar bitmezse hayatta izlemem ama. Gözlerim şaşı oldu😁😁
Mom091 Egemenin_Annesi kim unutmuş? Çok girmiyorum bu aralar aretim ya. Yorumlarımı görmüyorsundur zaten şu 2-3 gündür kendime zor yetişiyorum😁 nasılsın ciğerim?