Denes endiselenme erken farketmissiniz bizim 3 3.5 ay civari b12 69lardaydi sicranalarindan dolayi norolojiye gitmistik b12 cok dusuk dedi ve hematolojiye yonlendirdi. Hematoloji dodex ampulun yarisini verin dedi 4 aylik bi tedaviydi ilk hafta hergun yarim ampul sonraki hafta gun asiri sonraki hafta 2 gun ve haftafa 1 gun seklinde tedavi uygulandi. 10 aylik suan. Tedavi ve ek gida ile birlikte normal degerlere yukseldi suan bi skntisi yok cok sukur. Bebeklerde b12 cok onemli beyin hasari gelisim geriligi motor becerileri hepsini etkiliyor ihmal etmeyin tedavisini ve kontrolleri aksatmayin toparlayacaktir endislenmeyin. Bizimki masallah canavar gibi suan 🤣 cok gecmis olsun