Almirayildiz Denes yok bebim kzızım alerjik bebek herseyi yiyemiyoruz halsizdi göz altları morarıyo du 9 aylık kan degerlerine baktırdık baya düşük cıktı o yüzden iğneye baslıyalım ki hemen depoları dolsun dedi
ballitursu Denes bizimde düşük çıktı iğne oluyor haftada bir yarım doz endişe etmeyin demişti doktor .biz de daha sonra damla kullanıcaz sanırım .
OgretmenimKukla Denes Siz kendinize de dikkat edin. Avakado yiyebilirsiniz. B12 içeren gıdalar tüketin. Bebeğiniz de ilacını alır iyi olur inşallah. Bu tarz vitamin eksiklikleri anneden geçer diye duymuştum.
Ravza96 Denes benim kızımdaysa var 7 aylik kuzum tedavisi devam ediyo hala iğne verdi doktorumuz kırıp iciriyorum ben
Yigidoo Denes Bizim de 5.ayda b12 miz dusuk cikmisti doktorumuz bana igne verdi dodexti yanlis hatirlamiyosam oglum icin de oceans in b12 sini kullandik iki ay kadar tekrar kan degerlerine bakildi duzelmis
OgretmenimKukla Denes Yiyecek takviyesiyle yükselebilir bir değerse demekki. Benim b12, demir, d vitamini hep düşük çıkardı. Her gittiğimde ilaç verirdi. Bir süre içer sonra bırakırdım. Oğlumda da çıktı. Gercekten dikkat edilmesi gerek.
ballitursu Denes bizim 9.ay kontrolünde tüm kan değerlerine bakmak istedi takipli doktoru rutin olarak yapılan birseymiş,orada b12 düşüklüğü çıktı ,o sebepten :/
burcu1234 Denes canım benim kızım 2 aylıktı 130 larda çıkmıştı değeri. Dodex iğne verdi doktorumuz bir kısmını ona içirdim kalanını kendim içtim. Çok şükür tekrar kontrole gidince 500 lere çıkmıştı değerimiz. Çok önemli ihmal etme
Denes burcu1234 sizin bas çevresi önde gidiyor muydu yada gelişiminde sıkıntı var mıydı bas tutama gibi çocuk nörolojisi mi verdi iğneyi
Asyam140820 Kan mı verdiniz B12 eksikliği için tüm yorumları okudum bazı belirtiler benim kızımda da var 7 ay+25 günlük saglık ocagı mı bakıyor buna yoksa özel Bi doktorunuz mu var
burcu1234 Denes yok herhangi bi sıkıntı yoktu. Uzayan sarılığımız vardı o yüzden kontrole gidiyoduk düzenli. Çocuk doktorumuz verdi.
Aleynatekin1 Denes 1 aylık bebeğim de vardı iğne kullandık haftada 1 defa 1 iğnenin 6 ay koruma gücü varmış birde ağızdan fısfıs daha etkili dediler biraz daha büyüsün arada ondan sıkmayı düşünüyorum çünkü hamilelikte bende b12 eksikliği vardı buda bebeğe geçermiş o yüzden olurmuş zaten iğnenin de yarısını ona yarısını bana vurdular ama b 12 fısfısını alıp hem siz hem bebeğiniz arada haftada 1 yada 2 haftada 1 ağız yoluyla sıkabilirsiniz 😊 çok geçmiş olsun
Asyam140820 Denes anladım teşekkür ederim ben yarın hava güzel olurda saglık ocagına bir soruyum olmadı özel Bi merkezde kan degerlerne baktırıyım